انتشار: 1402/4/10
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو قوی ترین اسب جهان | 10 تا از قوی‌ترین اسب‌های جهان

اگر می‌پرسید قوی ترین اسب جهان چیست و یا چرا یکی از محبوب‌ترین برندهای دنیا مانند فراری یکی از این موجودات قوی و شگفت انگیز را لوگوی برند خود ساخته است. با ما همراه باشید تا به پاسخ سوال‌های خود برسید.


همه ما می‌دانیم اسب‌ها حیوانات قوی هستند. بیهوده هزاران سال از آن‌ها برای حمل و نقل و کار استفاده نکرده‌ایم. چند نژاد اسب وجود دارند که به دلیل قدرت محض خود متمایز هستند. در این ویدیو قوی ترین اسب جهان را به شما معرفی می‌کنیم.

10 تا از قوی‌ترین اسب‌های جهان

  1. اسب موستانگ (Mostang horse) قدرت بدنی و زیبایی بی نظیری دارد. روحیه جنگاوری آن سبب شده در برابر اتفاقات و خطرات بسیار مقاوم باشد. وزن موستانگ 350 تا 550 کیلوگرم است. این نژاد بدن عضلانی و قوی و قد بلندی دارد.
  2. اسب سافوک (Suffolk horse) جثه درشتی دارد. در سه سالگی می‌تواند کارهای سنگین را انجام دهد و بارهای بسیار سنگین را در مدت زمان طولانی حمل کند. وزن سافوک حدود 997 کیلوگرم است.
  3. اسب عربی (Arabian horse) باهوش و اجتماعی است و 362 تا 435 کیلوگرم وزن دارد. این نژاد بدن سبک و جمع و جور، گردن بلند و قوس دار و سر کوچک و مثلثی شکل دارد.
  4. اسب آمریکایی (American cream draft horse) برای کارهای سخت مانند کارهای مزرعه و شخم زدن پرورش یافته است. این نژاد از صبر زیاد، قدرت و خلق و خوی مطیعی برخوردار است. وزن اسب آمریکایی حدود 816 کیلوگرم است.
  5. اسب پرچرون (Percheron horse) در فرانسه نشات می‌گیرد و 1179 کیلوگرم وزن دارد. این نژاد اسب بسیار باهوش می‌باشد و برای حمل و نقل اسب مناسبی است.
  6. اسب شایر (shire horse) در انگلستان پدید آمده است. این نژاد کمر بسیار قوی و عضلانی، سم‌های بزرگ و پر مو دارد. شایر دارای  1000 تا 1220 کیلوگرم وزن است.
  7. اسب داچ (Dutch Draft horse) هلندی و بسیار وظیفه شناس است. وزن این نژاد 725 کیلوگرم است. این نژاد بدن عضلانی و قوی، استقامت زیاد و خلق و خوی مهربانی دارد و به همین علت به عنوان اسب مزرعه استفاده می‌شود.
  8. اسب کوارتر (quarter horse) آمریکایی است و به همه کاره بودن شهرت دارد. کوارتر 430 تا 544 کیلوگرم وزن دارد. این نژاد اسب دارای بدن عضله‌ای، پیشانی پهن، نیم رخ صاف و سینه گود می‌باشد.
  9. اسب کلاید سدال (Clydesdale horse)  سنگین وزن‌ترین اسب در انگلستان است و یک تن وزن دارد. این نژاد اسب از پاهای قوی، سم‌های پر مو و بدن عضلانی و قوی برخوردار است.
  10. اسب بلژیکی (Belgian horse) از نوادگان معروف قرون وسطی می‌باشد. قدرت وحشیانه آن سبب شده تا در همه مسابقات سراسر جهان برنده شود. این نژاد اسب استقامت زیادی دارد و مهربان‌ترین غول طبیعت است.
این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.