انتشار: 1402/4/11
بروزرسانی: 1402/7/4

ویدیو کوچکترین اسب جهان | 5 تا از کوچکترین اسب‌های جهان

می‌توانید تصور کنید که اسبی به انداره یک سگ داشته باشید، همیشه بتوانید آن را بردارید، بغل کنید و به عنوان همراه همیشه کنارتان باشد؟ با ما همراه باشید تا در این ویدیو جزئیات بیشتری را مشاهده کنید.


اسب پونی به چندین نژاد اسب کوچک گفته می‌شود. پونی‌ها معمولا قد کوتاهی دارند و نژادهای سرسختی هستند. برعکس قد کوتاه‌شان در همه کارها مهارت دارند. آن‌ها مانند اسب‌ها برای حمل بار، کشیدن گاری و سوارکاری استفاده می‌شوند. در این ویدیو می‌خواهیم کوچکترین اسب‌های جهان را به شما معرفی کنیم.

5 تا از کوچکترین اسب‌های جهان

  1. اسب فالابلا (Falabella) 83 سانتیمتر قد دارد. این اسب ژنتیک قوی دارد به طوری که می‌تواند ساعت‌ها در آب و هوای کوهستانی و بیابانی به راه رفتن ادامه دهد.
  2. اسب مینیاتوری (Miniature) 86 تا 96 سانتیمتر قد دارد. این اسب به طور ژنتیکی کنجکاو، باهوش، متین و اجتماعی است. مینیاتوری از وقت گذراندن با صاحب خود سیر نمی‌شود.
  3. اسب شتلند (Shetland) 107 سانتیمتر قد دارد. از این نژاد برای کشیدن کاری، حمل زغال سنگ و شخم زدن استفاده شده است. این نژاد سرسخت و قوی است و در همه شرایط دوام می‌آورد.
  4. اسب نوما (Noma) 100 سانتیمتر قد دارد. این نژاد کمیاب در ژاپن پدید آمده است و برای کارکردن و سوارکاری از آن استفاده می شود.
  5. اسب یوناگونی (Yonagani) 116 تا 120 سانتیمتر قد دارد. یوناگونی به شدت در معرض انقراض است. کاربرد این نژاد در حمل و نقل و شخم زدن بوده است.
این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.