انتشار: 1402/7/18
بروزرسانی: 1402/7/20

ویدیو آفرود با تویتا لندکروز | سلطان آفرود سواران که در هیچ مسیری کم نمی‌آورد

این ویدیو در مورد آفرود با تویتا لندکروز می‌باشد. تویتا لندکروز یکی از معروف‌ترین ماشین‌های دنیا است و به جان سختی و توانایی‌های خارق‌العاده در مسیر های سخت و خشن معروف است.

 

ویدیو آفرود با تویتا لندکروز را مشاهد می‌کنید برای دهه‌ها، تویوتا لندکروزر یک سر و شانه بالاتر از سایر خودروهای آفرود ایستاده است. راه خود را از طریق جنگل های تمام دنیا شخم زده است و با قدمتی بیش از 65 سال به عنوان یکی از سخت‌ترین، تواناترین و قابل‌اعتمادترین خودروهایی که تاکنون ساخته شده است، شهرت بسیار خوبی برای خود کسب کرده است. کنترل و هدایت ماشین در گل و لای یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا است زیرا در چنین شرایطی با انجام دادن یک حرکت غیر اصولی مانند ترمز اضافی، بازی بی مورد با گاز و انتخاب مسیر اشتباه برای ورود و خروج باعث فرو رفتن ماشین شما در گل و لای می‌شود و شرایط سختی را برای شما فراهم می‌کند. 

تکنیک‌‌های رانندگی در گل و لای

  • قبل از ورود به جاده گلی عمق آن را با یک چوب چک بررسی کنید. اگر قطعه سنگ‌های بزرگی وجود داشته باشد ممکن است به کف ماشین‌تان آسیب وارد کند.
  • کنترل کشش خودرو خود را فعال کنید. در بیشتر خودروهای آفرودی این دکمه در شرایط نامساعد خود به خود فعال می‌شود. این دکمه کمک می‌کند تا راننده بهتر خودرو را کنترل کند.
  • WDF یا سیستم انتقال قدرت را فعال کنید. در مواقعی که به نیروی کششی بیشتری نیاز دارید آن را فعال کنید چون که باعث می‌شود لاستیک‌های خودروی شما با سرعت کمی اما با قدرت بیشتری حرکت کنند.
  • با دنده 2 و یا سه حرکت کنید. در جاده گل آلود باید سرعت یکنواختی داشته باشید.
  • دقت داشته باشید پدال‌های گاز و ترمز را به آرامی فشار دهید زیرا که ترمز یا گاز ناگهانی باعث لیز خوردن ماشین می‌شود.
  • از انداختن لاستیک‌ها در جاله‌ها خود داری کنید. 
  • در مسیرهای سرازیری از ترمزهای ناگهانی اجتناب کنید و حتما از دنده سنگین استفاده کنید.
  • در زمان رانندگی با وجود چرخش فرمان توسط خودتان اما ماشین به سمت دیگری سر می‌خورد. در این شرایط باید پا را از روی ترمز برداشته و صبر کنید تا سرعت اتومبیل کم شود. 
  • زمانیکه مسیرهای گلی رو پشت سر گذاشتید، سعی کنید خیلی آرام حرکت کنید تا گل و لای چسبیده به ماشین کنده شود. وقتی که به یک مکان ایمن رسیدید اتومیبل خود را چک کنید تا مطمئن شوید قطعه‌های آن دچار مشکل نشده‌اند.
این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.