انتشار: 1402/2/23
بروزرسانی: 1402/5/8

ویدیو شگفت آور از ماهیگیری با کمان | لحظات زیبای زیر آب

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند همیشه چیزهای جدیدی امتحان کنند، ماهیگیری با کمان را در برنامه‌های خود قرار دهید. درست است که این روش پیشینه قدیمی‌ای دارد؛ اما در سال‌های اخیر در میان افراد عاشق ماجراجویی جای خود را باز کرده است.

ماهیگیری با کمان از آن دسته روش‌های غیر معمولی است که در سال‌های اخیر در میان افرادی که عاشق صید ماهی هستند، محبوب شده است. در این روش می‌توان از تیر و کمان‌های معمولی و یا کمان‌های مخصوص ماهیگیری با تیرهای خاص خودش استفاده کرد. در این ویدیو یک ماهیگیر که عاشق به چالش کشیدن خود در طبیعت است، به یک جزیره متروک و کوچک وسط اقیانوس می‌رود. او سعی می‌کند با یک کمان ماهیگیری، یک ماهی صید کند.

این کلیپ پر از لحظات شگفت آوری است که فقط در دنیای زیر آب پیدا می‌شود. ماهی‌های گونه‌های مختلف را می‌توان در این ویدیو تماشا کرد و از شنا و شیطنت آن‌ها در اقیانوس لذت برد. این ماهی‌ها شامل دلقک ماهی، خروس ماهی، بادکنک ماهی خال سفید، طوطی ماهی، کوسه و ماهی مرکب می‌شوند.

"ماهیگیری با کمان"، بسته به نوع ابزاری که استفاده می‌کنید، سختی‌های خودش را دارد. در درجه اول باید بتوانید خوب به هدف بزنید. اگر موفق شوید تیر را درست به ماهی نشانه گیری کنید و هدفتان کاملا عالی باشد هم ممکن است در نهایت موفق به صید نشوید. آبزی ممکن است بتواند خودش را از تیر شما رها کند و یا ماهی دیگری از طعمه شما استفاده و خودش را سیر کند.

این ماهیگیر در نهایت موفق می‌شود یک ماهی با استفاده از کمان خود صید کند و برای به چالش کشیدن هر چه بیشتر خود، آن را با یک اجاق خورشیدی بپزد. در بخش‌های انتهایی ویدیو می‌توانید نحوه تمیز و آماده سازی ماهی برای پخت را تماشا کنید و با ساز و کار اجاق خورشیدی هم آشنا شوید. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.