انتشار: 1402/2/11
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو مسابقه سوارکاری سرخپوستان آمریکایی | عبور از مسیر هایی پر خطر

در این ویدیو، قسمتی از یک مسابقه اسب سواری را نشان می دهد که شرکت کنندگان آن، جمعی از سوارکاران سرخپوست آمریکایی می باشند. گذر کردن از مکان های صعب العبور، یکی از تفاوت های این مسابقه با دیگر مسابقات سوارکاری می باشد.

در اوایل قرن 18، سرخپوستان برای شکار حیواناتی مثل گاومیش، بیشتر از سگ ها کمک می گرفتند و آن ها را به شکار این حیوانات می فرستادند. ولی به تدریج اسب جایگزین سگ شد؛ علت آن هم این بود که سرعت اسب نسبت به سگ بیشتر بوده و می توانست به راحتی از گاومیش پیشی بگیرد.

دزدیدن اسب های قبیله های دیگر، جزء افتخارات سرخپوستان حساب می شد. اسب های سرخپوستان آمریکا شاید به ظاهر نامرتب به نظر برسند ولی دارای روحیه تسلیم ناپذیری می باشند و سوارکاران برای برنده شدن در مسابقات سوارکاری زحمت و هزینه زیادی را تقبل می کنند.

در زمان های قدیم، سرخپوستان بر روی اسب های خود نماد هایی را به جا می گذاشتند. به طور مثال اگر سوارکاری جان خود را در حین جنگیدن از دست می داد، دست خونی خود را بر گردن اسب خود می زد تا اسب این خبر را به خانه ببرد. و یا اینکه یال اسب خود را گره می زدند تا از گره خوردن تیر و کمان جلوگیری شود؛ این اعمال جزء اعتقادات نماد سرخپوستان می باشد.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.