انتشار: 1402/4/5
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو مسابقه ماهیگیری با کمان در شب

اگر دوستانی دارید که به ماهیگیری با کمان علاقه دارند می‌دانید که این ورزش بسیار سرگرم کننده است و سرعت بالایی نیز دارد. اگر شما هم به این فعالیت جذاب علاقه داشته باشید می‌توانید با آن‌ها یک مسابقه‌ای ترتیب دهید و مهارت خود در ماهیگیری با کمان را به رخ بکشید.

در این ویدیو چند نفر علاقه‌مند به ماهیگیری با کمان تصمیم می‌گیرند با هم مسابقه دهند. آن‌ها به تیم‌های دو نفره تقسیم می‌شوند و دو قایق خود را به آب می‌اندازند. در این رقابت هر تیم و قایقی که بیشترین ماهی را با تیر و کمان صید کند، برنده خواهد بود.

این افراد غروب آفتاب و اوایل شب را برای این مسابقه انتخاب می‌کنند؛ زیرا صید ماهی با کمان در تاریکی شب مزایایی نسبت به روشنایی روز دارد. از این مزایا می‌توان به خنک‌تر بودن هوا نسبت به روز و آزار ندیدن زیر آفتاب اشاره کرد. این نکته باعث می‌شود ماهی‌ها هم برای فرار از گرما در عمق شنا نکنند و راحت‌تر به سطح آب بیایند.

در نهایت تیمی که توانسته 13 ماهی بگیرد، برنده شد. این مسابقه دوستانه و آماتوری تقریبا سه ساعت طول کشید و آن‌ها توانستند بیش از 25 ماهی صید کنند. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.