انتشار: 1402/4/10
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو صید ماهی قرمز با روش ماهیگیری با کمان

ماهی قرمز برای اکثر ما یادآور بهار، نوروز و سفره هفت سین است. اما ماهی قرمز فقط آن جانور کوچک و ظریفی نیست که ما در تنگ‌های کوچک دیده‌ایم. این ماهی زیبا در سایزها، فرم‌ها و رنگ‌های مختلفی در طبیعت زندگی می‌کند. در برخی مناطق این ماهی را می‌توان با روش ماهیگیری با کمان شکار کرد.

زیستگاه بومی ماهی قرمز، جنوب شرقی آسیا و سرزمین سیبری است. تاریخچه این ماهی به هزار سال قبل باز می‌گردد و در فرهنگ چین جایگاه ویژه‌ای دارد. اولین بار هم چینی‌ها از این ماهی برای تزئین استفاده نمودند و به اصطلاح آن را اهلی کردند.

ماهی قرمز در شرایط گوناگون می‌تواند زندگی کند و از این نظر مقاومت بالایی دارد. به همین دلیل توسط انسان در سراسر جهان پخش شده است و دیگر فقط در زیستگاه طبیعی‌ای یافت نمی‌شود.

مثلا در قرن 17 میلادی، ماهی گلی در اروپا و کشورهایی نظیر ایتالیا، فرانسه و پرتغال برای مصارف تزئینی پرورش یافت و سپس به مرور زمان در رودخانه‌های این کشورها و مناطق سکنی گزید.

ماهی گلی در ایران هم جایگاه ویژه‌ای دارد و گونه‌های مختلف آن را می‌توان در رودخانه کارون، رودخانه هامون، حوضچه‌های دریاچه مازندران و ارومیه پیدا کرد.

این ماهی برخلاف تصور عموم عمر زیادی دارد و تازه در سن سه تا چهار سالگی به بلوغ می‌رسد. اگر شرایط زندگی این آبزی مناسب باشد، می‌تواند بین 10 تا 50 سال عمر کند و جثه آن تا چهار کیلو هم رشد کند.

در این ویدیو فردی در یک روز افتابی به بالای کوه می‌رود و در میانه کوه، دریاچه‌ای کوچک مملو از ماهی‌های قرمز وحشی را پیدا می‌کند. سپس با روش ماهیگیری با کمان سعی می‌کند این ماهی‌ها را صید نماید.  

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.