انتشار: 1402/4/26
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو تمیز کردن سم اسب | مراحل تمیز کردن سم اسب و ساخت نعل اسب

زندگی و سلامت اسب تا حد زیادی به وضعیت سم او بستگی دارد. اگر سم‌ها بد شکل باشند، نه تنها راه رفتن ناراحت کننده است بلکه می‌تواند باعث درد زیاد و مشکلات جدی کمر شود. تمیر کردن سم اسب بسیار ظریف است و باید توسط شخصی انجام شود که واقعا آناتومی سم را بداند.

تمیز کردن سم اسب یک بخش ضروری از مراقبت اسب است. باید به طور مکرر انجام شود. شکل مقعر سم اسب می‌تواند به راحتی بقایایی را که به سم آسیب برساند جمع کند. اگر اسب شما به طور ناگهانی و بدون هیچ دلیل واضحی لنگ شد، اولین کاری که باید انجام دهید این است سم آن را تمیز کنید و به دنبال جسم خارجی، کبودی یا سوراخی بگردید که ممکن است باعث لنگش شده باشد.

کود و خاک باقیمانده در سم اسب می‌تواند یک محیط مرطوب و کثیف ایجاد کند که مکانی ایده آل برای شروع برفک است. تمیز نگه داشتن سم به جلوگیری از شروع برفک و جراحت کمک می‌کند. نظافت سم باید بخشی از برنامه روزانه شما باشد. در کنار محیط تمیز، رژیم غذایی سالم و توجه منظم به تعویض نعل به سلامت سم اسب کمک زیادی خواهد شد. در این ویدیو مراحل تمیز کردن سم اسب و مراحل ساخت نعل را مشاهده می‌کنید. همانطور که می‌بینید خیلی با دقت و ظریف سم اسب را تمیز می‌کنند.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.