انتشار: 1402/4/25
بروزرسانی: 1402/8/6

ویدیو ماهیگیری خلاقانه با تور | چگونه با چوب و تور تله ماهی درست کنیم؟

شاید شما هم با روش‌های معمول ماهیگیری مثل چوب و تور آشنا باشید و دوست دارید خود را بیشتر در این ورزش به چالش بکشید. و یا شاید از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند با وسایل ساده و ابتدایی، ابزارهایی کاربردی و هوشمندانه درست کنند. به هر حال جزو هر کدام از این دسته‌ها که باشید، دیدن این روش ماهیگیری خلاقانه برایتان خالی از لطف نیست.

آیا شما هم دوست دارید با چند وسیله ساده یک ابزار ماهیگیری خلاقانه و شگفت‌انگیز درست کنید؟ برای این کار به چند تکه چوب، نخ، تور، سوزن درشت و فندک نیاز دارید. در مرحله اول ابتدا چوب‌ها را به صورت شبکه‌ای در کنار و روی هم قرار دهید و با نخ آن‌ها را محکم کنید.

سپس تور، که می‌تواند تور فوتبال و یا تور مواد غذایی مثل پیاز باشد، را با یک سوزن درشت و یا اگر می‌توانید، با دست به دور چوب محکم کنید. حالا یک توری با شبکه‌های ریز‌تر و به صورت کیسه‌ای پیدا کنید و مطابق ویدیو درون یکی از چارگوش‌های داخلی چوب وصل کنید.

همین مراحل را دوباره تکرار کنید تا دو سازه از ترکیب چوب و تور و دقیقا قرینه هم به دست آورید. در این مرحله سازه‌ها را به داخل رودخانه ببرید و درست مانند تصویر، با سنگ‌های اطراف رودخانه در بستر قرار دهید.

سنگ‌های رودخانه باید به صورت یک مربع باشند و دوسازه چوبی، طوری در دو طرف سنگ‌ها قرار بگیرند که جریان آب با سازه‌ها هم‌مسیر باشد. حال دو طرف توری ظریف‌تر را با یک تکه پارچه محکم و یا طناب به تکه سنگی وصل کنید تا محکم کف رودخانه قرار بگیرند و ماهی‌ها از درون آن فرار نکنند.

پس از گذشت چند ساعت می‌بینید که ماهی‌های کوچک و بزرگی درون این تله‌ای که با خلاقیت و نوآوری زیادی ساخته شده، گیر افتاده‌اند و حال می‌توانید آن‌ها را یکی یکی با دست بگیرید.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.