انتشار: 1402/1/30
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو آفرود هیجان انگیز لندرور دیفندر TD5 در خارج از جاده

لندرور دیفندر TD5 یک طراحی خاص است که فورا وضعیت موجود را با ویژگی های جدید و هیجان انگیز، منطبق می‌کند و در زیر نمای این ماشین، توانایی بسیاری برای آفرود در خارج از جاده وجود دارد که امکان تجربه ماجراجویی های جذاب را می دهد.

لندرور دیفندر، یک خودرو مناسب برای دوست داران طبیعت و آفرود است. این خودرو پر قدرت، برای اولین بار در سال 1948 تولید شد و عملکردی شبیه به جیپ های ارتش آمریکا داشته است. این شاسی بلند، قابلیت های بسیاری در مانور های خارج از جاده دارد و تمام مدل های این خودرو می‌توانند از 80 کیلومتر در ساعت فراتر بروند و حداکثر سرعت آنها به بیش از 90، 100 و 120 کیلومتر در ساعت نیز ‌برسد. خودرو لندرور کاملا ضد آب است و به شما این آزادی را می‌دهد تا بدون نگرانی در رودها، گل و لای و برف آفرود کنید. ابعاد لندرور دیفندر TD5 در عرض، 179 سانتی متر و در طول، 388 سانتی متر است. همچنین وزن این خودرو 3902 پوند یا 1770 کیلوگرم است.

در این ویدیو، لندرور در جاده های گل آلود و جنگلی حرکت می‌کند. نکات ایمنی که برای این نوع از آفرود باید رعایت کنید شامل این است که باد لاستیک های خود را به محدوده 20 تا 25 RSI  کاهش دهید و برای حرکت نیز خودروی خود را در حالت چهار چرخ متحرک (4WD) قرار دهید. آفرود تجربه ای به شدت جذاب اما بسیار غیر منتظره است، در نتیجه باید خود را برای هر اتفاق غیر معمول آماده کنید و تجهیزات مناسب و مورد نیاز برای این تجربه را همراه خود داشته باشید.

تماشای این ویدیو پنج دقیقه‌ای از حرکات نمایشی آفرود در خارج از شهر، بسیار لذت بخش است.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.