انتشار: 1402/4/13
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو گران ترین اسب جهان | 10 تا از گرانترین اسب‌های جهان

هیچ دو نژاد اسبی شبیه هم نیستند. آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چه چیزی باعث می‌شود بعضی از نژادهای اسب چنین قیمت‌های بسیار بالایی داشته باشند، در حالی که سایر نژادها مقرون به صرفه‌تر هستند؟ در این ویدیو همراه ما باشید تا جزئیات بیشتری را مشاهده کنید.

به طور کلی، گران ترین اسب جهان معمولا اسب‌های مسابقه هستند. اگر اسبی واقعا سریع باشد، می‌تواند صد هزار و حتی میلیون‌ها دلار جایزه دریافت کند. بسیاری از عوامل تعیین کننده قیمت اسب هستند و بر گرانی اسب تاثیر می‌گذارند مانند پرورش، عملکرد، سن، شهرت، موقعیت مکانی، نام شخصی که اسب را می‌خرد و نام شخصی که اسب را می‌فروشد یا دلالی می‌کند. اغلب شجره اسب به ویژه پدر اسب نر، بیشترین تاثیر را بر میزان سود یک اسب در فروش دارد.

قیمت 10 تا از گرانترین اسب‌های جهان

  1. Galil : هفت میلیون دلار
  2. Snaafi Dancer : ده میلیون دلار
  3. Meydan City : یازده میلیون دلار
  4. Seattle Dancer : سیزده میلیون دلار
  5. Palloubet D’halong  : پانزده میلیون دلار
  6. Green Monkey : شانزده میلیون دلار
  7. Annihilator : نوزده میلیون دلار
  8. Moorlands Totilas : بیست و یک میلیون دلار
  9. Moorlands Dancer : چهل میلیون دلار
  10. Fusaichi Pegasus : هفتاد میلیون دلار
این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.