انتشار: 1402/6/8
بروزرسانی: 1402/6/9

ویدیو اولین اسب سواران | اولین اسب سواران جهان چه کسانی بودند؟

اولین اسب سواران جهان چه کسانی بودند؟ تا 55 میلیون سال پیش، اولین اعضای خانواده اسب ها، که به اندازه یک سگ بود در جنگل‌های آمریکای شمالی زندگی می‌کرد. عشایر باستانی از استپ اورسیا ممکن است اولین افرادی بوده باشند که اسب سواری کرده‌اند .....

رام کردن اسب‌ ها، تاریخ بشر را تغییر داد و همه چیز از حمل و نقل گرفته تا کشاورزی و جنگ را تحت تاثیر قرار داد. اولین اسب سواران از منطقه اوکراین امروزی بودند و این مهارت را حدود 3000 سال قبل از میلاد مسیح به دست آوردند. این کشف آغاز سوارکاری را 1000 سال زودتر از آنچه قبلا تصور می‌شد نشان می‌دهد. اکنون دانشمندان بر این باورند که اولین افرادی که تا به حال اسب سواری کردند، دامداران در اروپای شرقی در 5000 سال پیش بودند. یک مطالعه نشان داده است که اولین شواهد اسب سواری به قوم یمنایا بر می‌گردد که در حدود 3000 سال قبل از میلاد در اسب سواری مهارت داشتند.

دانشمندان دانشگاه هلسینکی و کالج هارتویک در نیویورک بر بقایای پنج فرد که از کورگان‌ها یا تپه‌های تدفین ماقبل تاریخ در رومانی، بلغارستان و مجارستان کشف شده بودند، تمرکز کردند. مطالعه روی استخوان‌های آن‌ها ثابت کرد که آنها قدیمی‌ترین انسان‌هایی هستند که تاکنون به عنوان سوارکار شناخته شده‌اند زیرا علائم واضحی از سندرم اسب‌سواری را نشان می‌دهند که شامل تغییراتی در لگن، ران، ستون فقرات و پشت سوارکاران است. سواری فرصت‌های جدیدی را در حمل‌ونقل، جنگ و زنجیره تامین ایجاد کرد که منجر به تبدیل شدن اسب‌ها به یکی از با ارزش‌ترین دارایی‌ها برای هزاران سال شد.

یافته‌های جدید نشان می‌دهد که مردم برای حدود 1000 سال قبل از تصور قبلی، اسب سواری می‌کردند و همچنین نشان می‌دهد که انسان‌ها قبل از اینکه تصمیم بگیرند اسب سواری را بیاموزند، حدود 500 سال اسب را به عنوان دام برای شیر خود نگه داشته‌اند. این ویدیو در مورد اولین اسب سواران جهان است و شواهد باستان شناسی جدید نشان می‌دهد که عشایر باستانی از استپ اوراسیا ممکن است اولین افرادی بوده باشند که اسب سوار شده‌اند. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.