انتشار: 1402/2/5
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو ماهیگیری با دست | صید یک سفره ماهی بزرگ با دستان خالی

گاهی اوقات برای ماهیگیری نیازی به استفاده از تجهیزات گران قیمت و سنگین نیست؛ بلکه می‌توان با روش‌های سنتی همچون ماهیگیری با دست، به صید ماهی و آبزیان گوناگون و متفاوتی پرداخت و غذای دریایی خود را تامین کرد. درست است که اکنون با پیشرفت وسایل و طعمه‌های ماهیگیری نوین نیازی به استفاده از دست به عنوان طعمه و قلاب نیست؛ اما این روش چنان هیجان و شوری دارد که هنوز برای بسیاری از افراد علاقه‌مند به ماهیگیری جذاب است. این تکنیک‌ها پیشینه‌ای طولانی دارند و روش‌های ماهیگیری باستانی حساب می‌شوند.

ماهیگیری با دست از آن دسته چیزهایی است که بسیاری از مردم به آن مانند یک افسانه و کار نشدنی فکر می‌کنند؛ اما در قسمت‌های زیاد از جهان و به خصوص روستاها هنوز ماهیگیرانی هستند که ماهی را با دست خالی و بدون قلاب و طعمه صید می‌کنند. همچنین بسیاری از افراد نیز به ماهیگیری با دست به عنوان یک تفریح و سرگرمی هیجان‌انگیز نگاه می‌کنند و سعی می‌کنند اوقات فراغتشان را با این مهارت پر کنند.

در این ویدئو مردی جوان، ماهیگیری را با هدف گرفتن گربه ماهی شروع می‌کند؛ اما در اوج ناباوری و حیرت، موفق می‌شود یک سفره ماهی 27 کیلویی صید کند. برای دیدن شگفتی "ماهیگیری با دست" تا انتهای این ویدیو را تماشا کنید و سپس دیدگاه خود در رابطه با این سبک ماهیگیری با ما در میان بگذارید. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.