انتشار: 1402/4/20
بروزرسانی: 1402/8/21

ویدیو ماهیگیری با گرگور | تصاویری زیبا از دنیای زیر آب

گرگور نوعی از تله ماهیگیری است که از جنس تور ساخته می‌شود و از زیرمجموعه‌های ماهیگیری با تور است. به این نوع ابزار صید ماهی، قفس ماهیگیری هم می‌گویند. این ابزار ساخت و ساز بسیار ساده‌ای دارد و همچنین استفاده از آن هم بسیار راحت است. بنابراین حتی کسانی که به تازگی به این رشته علاقه‌مند شده‌اند هم می‌توانند با استفاده از گرگور یا قفس، به صید ماهی بپردازند.

برای ماهیگیری با گرگور تجربه و مهارت زیادی لازم نیست؛ برای این کار فقط کافی است به رشته ماهیگیری علاقه داشته باشید و دوست بدارید در طبیعت به دنبال آبزیان گوناگون بگردید. گرگور نوعی قفس است که از جنس تور ماهیگیری ساخته شده و یک بند به آن وصل است. صیادان با استفاده از این بند آن را به درون دریا، رودخانه، آبگیر و یا هرجای دیگری که فکر می‌کنند ماهی‌های زیاد در آن‌جا زندگی می‌کنند، می‌فرستند و به انتظار می‌نشینند.

در این ویدیو فردی به سراغ یک برکه کوچک رفته و با یک گرگور چتری شکل به دنبال به تله انداختن ماهی‌ها است. گرگور چتری شکل کوچک و جمع و جور است و محفظه‌هایی دارد که ماهی از آن‌جا وارد شده و به تله بیفتد. او برای گیر انداختن ماهی‌ها از غذا، به عنوان طعمه، استفاده می‌کند. او چند تکه نان سفید و یک هات داگ را تکه تکه کرده و به داخل گرگور می‌اندازد.

او همچنین یک دوربین گرپرو (go pro) را در داخل گرگور ثابت کرده تا بتوانیم تصاویری زیبا از دنیای زیر آب و نحوه جمع شدن ماهی‌ها و گیر افتادن آن‌ها در تله را ببینیم. پس از یک ساعت و نیم باقی ماندن تله در آب، گرگور را خارج می‌کند و می بینیم که در مجموع 21 ماهی با این روش صید کرده است. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.