انتشار: 1402/3/7
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو تست آفرود خودرو فورد رنجر 2023 | یک پیکاپ حرفه ای برای آفرود

خودرو فورد رنجر رپتور یک خودرو جدید 2023 است که با قابلیت های جدید، آفرود های جذابی را رقم می‌زند. در این ویدیو به بررسی این خودرو هیجان انگیز می‌پردازیم.

در این ویدیو تست آفرود خودرو فورد رنجر رپتور (Ford Ranger Raptor) را می‌بینیم که ابتدا این خودرو را از لحاظ ظاهری بررسی می‌کنند و در نهایت وارد بیراهه می‌شود تا از مسیر جنگل و صخره عبور کند. مشاهده می‌کنیم که این خودرو عملکرد عالی از خود نشان می‌دهد. فورد رنجر رپتور حتی از نظر ظاهری نیز بسیار قدرتمند به نظر می‌آید. این خودرو قابلیت بسیار زیادی برای ایجاد هیجان انگیز ترین آفرود ها دارد.

فورد رنجر، با موتور 3.0 لیتری قدرت بسیار زیادی را نسبت به مدل قبلی رنجر رپتور ارائه می‌کند و تا 288 اسب بخار را برای رانندگی در خارج از جاده با سرعت بالا ارائه می‌کند. مشخصات تقویتی خاص برای هر دنده گیربکس 10 سرعته اتوماتیک پیشرفته فورد و سیستم ضد تاخیر نژادی به ارائه حداکثر هیجان کمک می کند، که توسط چهار حالت اگزوز پشتیبانی می شود.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.