انتشار: 1402/2/11
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو گرفتن کوسه بانجو و خرچنگ با دست

دنیای زیر آب آنقدر گسترده و عمیق است که به ماهی‌های معمولی ختم نمی‌شود و به همین ترتیب ماهیگیری با دست هم فقط محدود به صید ماهی برای مصارف خوراکی و تزئینی نیست. اگر به جانوران عجیب و غریب دریایی علاقه داشته باشید، می‌توانید به زیستگاه طبیعی آبزیان رفته و با رعایت اصول آن‌ها را در دست بگیرید.

کوسه بانجو (banjo shark) یکی از انواع بسیار بی‌آزار و کمیاب کوسه است. دم و قسمت عقبی این آبزی شبیه به کوسه است و جلوی بدن او به سفره ماهی شباهت دارد. به کوسه بانجو در برخی مناطق گیتار ماهی هم می‌گویند، زیرا یک طرف آن کاملا بیضی و بزرگ و یک دم باریک و دراز دارد و شبیه به گیتار است. زیستگاه طبیعی این نوع کوسه در سواحل جنوبی استرالیاست.

اغلب ماهیگیری با دست را برای ماهی‌های معمولی مثل گربه ماهی، قزل آلا و سالمون دیده بودیم، اما در این ویدیو مردی به سراغ گرفتن کوسه بانجو و خرچنگ با روش "ماهیگیری با دست" می‌رود. از آن‌جا که صید بدون مجوز ماهی در بسیاری از نقاط استرالیا و البته جهان، غیر قانونی است، او فقط این آبزی را در دست می‌گیرد، کمی با آن‌ها بازی می‌کند و سپس در آب و محل زندگی خود رها می‌کند. برای گرفتن کوسه بانجو باید از پشت ماهی او را غافلگیر کنید و دم باریک او را محکم بچسبید. این فعالیت اگر به زندگی زیر آب و جانواران کمتر دیده شده دریایی علاقه داشته باشید، بسیار جذاب است.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.