انتشار: 1402/2/9
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو کودکی که با دست ماهیگیری می کند

آیا شما هم به روش‌های ناشناخته‌تر ماهیگیری علاقه دارید و دوست دارید بدانید در نقاط مختلف جهان مردم چگونه ماهی صید می‌کنند؟ ماهیگیری با دست یکی از روش‌های بسیار قدیمی است که با وجود اینکه دیگر شایع نیست، اما همچنان در برخی نقاط جهان انجام می‌شود و برای کسانی که به این حرفه علاقه‌مند هستند جذابیت خاص خود را دارد.

ماهیگیری با دست از آن دسته کارهایی است که هر کسی توان و دل و جرات انجام آن را ندارد و باید نه تنها قدرت بدنی رفتن در آب و گرفتن ماهی را داشته باشید، بلکه این نوع از ماهیگیری قدرت ذهنی زیادی هم می‌طلبد. اما در روستاهای هند کودکانی هستند که با دست و پای برهنه در برکه‌های نه چندان عمیق می‌روند و به جای بازیگوشی کودکانه، ماهی صید می‌کنند.

در فصل خشک ماهی‌ها به جاهایی که از آب باران پر شده می‌روند و سعی می‌کنند در این فضای کم زندگی کنند. به همین دلیل، تالاب‌های کم عمق را می‌توان یکی از بهترین مکان‌ها برای "ماهیگیری با دست" به حساب آورد. در این ویدیو کودکی خردسال فقط با داشتن یک ظرف برای جمع کردن ماهی، درون یک تالاب رفته و سعی می‌کند ماهی‌هایی که مدام در حال لغزیدن و شنا کردن هستند را بگیرد. این صیاد کوچک در تقابل با ماهی‌ها دستان خود را محکم دور آن‌ها می‌گیرد و نمی‌گذارد به سادگی از دست او دربروند. آیا شما می‌توانید به اندازه این کودک با دست ماهیگیری کنید؟ 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.