انتشار: 1402/2/10
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو ماهیگیری پس از باران شدید با دست

ماهیگیری با دست بیشتر برای کسانی مناسب است که به دنبال هیجان و به چالش کشیدن خود هستند. این روش بسیار سخت، اما ساده و بدون پیچیدگی است؛ زیرا لازم به پرداخت هزینه برای خرید لوازم ماهیگیری نیست و می‌توان با رفتن به آب‌های نه چندان عمیق نزدیک محل زندگی خود، ماهیگیری را تجربه کرد. در بسیاری از نقاط جهان افراد پس از بارش باران‌های شدید، از فرصت استفاده می‌کنند و به سراغ ماهی‌هایی می‌روند که جریان آب با خود به مناطق کم عمق آورده است.

باران‌های موسمی در ابتدای فصل تابستان در مناطق گرمسیری آغاز می‌شود. این باران‌ها ابتدا با طوفان همراه هستند و پس از مدتی بارش‌های سخت، هوا آرام می‌شود. پس از این باران‌های سیل آسا، رودخانه‌های فصلی به وجود می‌آید و همچنین باعث جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها می‌شود. در نقاط مختلف جهان پس از اینکه آب و هوا آرام می‌شود، ماهیگیران به سراغ ماهی‌هایی می‌روند که با حرکت آب به این مناطق آمده‌اند. این آب‌ها عموما کم عمق و آرام هستند و فضای ایده‌آلی برای ماهیگیری با دست به وجود می‌آورند.

در این ویدیو یک ماهیگیر پس از اتمام سیل و باران به آبگیرهای کنار رودخانه رفته و با دست شروع به صید ماهی می‌کند. او ابتدا باید محلی که ماهی‌ها در آن جمع شده‌اند را پیدا کند و سپس با تمرکز بالا، سعی کند ماهی‌های چموش را گیر بیندازد. مهم‌ترین بخش "ماهیگیری با دست"، تشخیص حرکت ماهی است. برای این کار صیاد باید تمام حواس خود را متوجه مسیری که ماهی طی می‌کند و نوع حرکت او متوجه کند . اگر ماهی شروع به حرکت کرد، به سرعت دست خود را بلند کرده و صید خود را در هوا بگیرد. گاهی حتی لازم است با گل و لای کنار آبگیر، سدهای کوچکی درست کرد تا ماهی نتواند فرار کند. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.