انتشار: 1402/2/10
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو جالب و دیدنی ماهیگیری با دست در یک آبگیر کوچک

یکی از نکات طلایی ماهیگیری با دست، پیدا کردن منطقه مناسب برای ماهیگیری است. بهترین مکان برای این نوع فعالیت، صید در جاهایی است که جریان آب شدید نیست و ماهی‌ها نمی‌توانند در عمق شنا کنند. این روش از ماهیگیری یک فعالیت سرگرم کننده و سنتی محسوب می‌شود. همچنین باید بدانید که می‌توان با محکم گرفتن آب شش یک ماهی، او را رام کرد و به راحتی در دستان خود گرفت. بنابراین حین ماهیگیری با دست در صورت امکان، ماهی را از قسمت آب شش و سر بگیرید.

ماهیگیری با دست یکی از روش‌های سنتی و محبوب برای صید ماهی است. در این روش جذاب، ماهیگیر از قلاب و دیگر وسایل معمول این حرفه استفاده نمی‌کند و یا از دست و انگشتان خود به عنوان طعمه استفاده می‌کند و یا با تکنیک‌های خاص موفق می‌شود ماهی را در دستان خود بگیرد. ماهیگیر باید بداند برای موفقیت در این روش باید به چه مناطقی برود و کدام نوع آبزی را هدف خود قرار دهد. اغلب برای "ماهیگیری با دست" باید به سراغ مناطقی رفت که جریان آب شدید نیست.

در این ویدیو یک ماهیگیر به یک آبگیر کوچک رفته و به صید گربه ماهی مشغول می‌شود. گربه ماهی ها بیشتر در آب‌های جاری و رودخانه زندگی می‌کنند؛ اما برخی از گونه‌های این ماهی برای زندگی در برکه‌های کوچک و حتی آب‌های بسیار کم عمق، مثل این آبگیر، توانایی بسیار بالایی دارند. یکی از روش‌هایی که می‌توان با آن به ماهیگیری با دست پرداخت، گرفتن ماهی از آب شش‌هاست. با محکم گرفتن آب شش یک ماهی، می‌توان تکان خوردن او را کاهش داد و راحت‌تر ماهی را در دست گرفت. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.