انتشار: 1402/2/11
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو صید هشت پا در سیسیل ایتالیا با روش ماهیگیری با دست

ماهیگیری با دست بیش از آنکه یک فعالیت صیادی و تجاری باشد، یک سرگرمی جذاب است. در این روش افراد خود را در مقابل طبیعت قرار می‌دهند و سعی می‌کنند با دستان خالی خود و البته در اغلب موارد بدون آسیب زدن به طبیعت، جانور دریایی را گرفته، کمی خود را به چالش بکشند و سپس آبزی را در محل زندگی‌اش رها کنند. هشت پا نیز یکی از آن موجودات پر راز و رمزی است که در مناطق جزر و مدی زندگی می‌کند و برای انسان زندگی جالبی دارد. همین جذابیت و منطقه زندگی خاص او باعث می‌شود برخی افراد به گرفتن این آبزی علاقه داشته باشند.

اختاپوس نوعی از نرم تنان است و بیش از 300 گونه مختلف آن در آب‌های آزاد جهان زندگی می‌کنند. این نوع از آبزی سیستم عصبی پیچیده‌ای دارد و بینایی آن هم فوق‌العاده است. این جانور دریایی در میان بی مهرگان هوش بسیار بالایی داشته و از نظر رفتاری تا حدودی غیرقابل پیش‌بینی است؛ بنابراین گرفتن هشت پا با روش ماهیگیری با دست کار سختی محسوب می‌شود.

در این ویدیو مشاهده می‌کنیم که فردی برای گرفتن یک هشت پا با تجهیزات غواصی به زیر آب رفته و با یک هشت پای لجوج و بازیگوش در جنگ و جدال است. این هشت پا با دیدن فرد حالت دفاعی به خود گرفته و این نکته را می‌توان از قایم شدن او زیر صخره‌های مرجانی و استتار فهمید. هشت پا قصه ما برای لحظاتی حتی موفق می‌شود دوربین غواص را بگیرد.  البته این نوع از "ماهیگیری با دست"، صرفا فعالیتی برای ماجراجویی و تفریح است و برای آسیب نرساندن به طبیعت، کسی این آبزی را صید نمی‌کند و پس از گرفتن دوباره در زیستگاه طبیعی خود آزاد می‌کند.  

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.