انتشار: 1402/2/11
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو ماهیگیری با دست | زیباترین ماهی های کوچک

ماهیگیری با دست به صید ماهی برای خوردن، ورزش و یا دلایل اقتصادی محدود نمی‌شود. بسیاری از افراد ماهیگیری با دست را چالشی برای گرفتن ماهی‌های بزرگ می‌دانند؛ اما می‌شود آبزیان کوچک را هم با این سبک گرفت. این روش از ماهیگیری را می‌توان برای صید هر نوع ماهی‌ای به کار برد و با هر روش و تکنیکی از این فعالیت سرگرم کننده لذت برد.

شاید کمتر دیده باشیم که کسی به سراغ گرفتن ماهی‌های کوچک و به اصطلاح تزئینی برود. اما این ماهیان کوچک قبل از اینکه در آکواریوم‌های منازلمان زندگی کنند، زیستگاه و چرخه زندگی مخصوص خودشان را داشته‌اند. یکی از ماهی‌های محبوب کوچک و پرانرژی به خصوص برای ما ایرانیان، ماهی قرمز یا گلد فیش (gold fish) است. این نوع ماهی معمولا در آب‌های شیرین و تالاب‌های مناطق معتدل زندگی می‌کند. زیستگاه ماهی قرمزها اصولا در آب‌های آرام و بدون حرکت مانند دریاچه، برکه، نهر، مرداب و باتلاق منزل دارند.

از دیگر ماهیان کوچک و زیبا می‌توان به  ماهی گوپی (guppy fish) اشاره کرد. ماهی گوپی یکی از ماهیان آب شیرین است  و بیش از 300 گونه مختلف دارد. این نوع آبزی را می‌توان در نهرها و حوضچه‌های کوچک پیدا کرد. زیستگاه بومی این ماهی آمریکا جنوبی و به خصوص رودهای آمازون بوده اما رفته رفته در سراسر جهان پخش شده‌اند.

در این ویدیو مردی با استفاه از روش ماهیگیری با دست، به سراغ گرفتن ماهی‌های تزئینی و کوچک می‌رود. این ماهی‌ها آنقدر زیبا هستند که نمی‌توان از دیدن آن‌ها سیر شد. آیا موافق گرفتن ماهی‌ها از زیستگاه طبیعی و گذاشتن آن‌ها در آکواریوم هستید؟ 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.