انتشار: 1402/2/19
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو ماهیگیری در جنوب فلوریدا با دست

ماهیگیری با دست یکی از روش‌های بسیار جذاب برای صید ماهی است. این روش از ماهیگیری بیشتر از آن‌که شبیه یک ورزش یا فعالیت تجاری باشد؛ به کلاس علوم و جانورشناسی شباهت دارد. افراد با این روش می‌توانند به زیستگاه بومی ماهی‌های منطقه خود رفته و سعی کنند گونه‌های مختلف آبزیان را بشناسند. البته به هیچ وجه نباید به این ماهی‌ها آسیب رساند و بهتر است پس از گرفتن دوباره در آب رها شوند.

یکی از ماهیگیران حرفه‌ای جهان عقیده دارد:" برای اینکه خوب ماهی صید کنید؛ باید درست مثل یک ماهی فکر کنید. باید بدانید آبزی در موقعیت‌های مختلف بر اساس غریزه به کدام سمت شنا می‌کند و چگونه سعی می‌کند از قلاب فرار کند." همین نکته ظریف را می‌توان درباره ماهیگیری با دست هم به کار برد. برای یک صید موفق با این روش باید بدانید گونه‌های متفاوت ماهی چگونه حرکت می‌کنند و بیشتر در چه محیطی پیدا می‌شوند.

در این ویدیو یکی ماهیگیر با قایق خود به وسط آب‌های جنوب فلوریدا رفته و سعی می‌کند شب‌هنگام، وقتی دید ماهی‌ها محدود است، انواع مختلف ماهی را با دستان خود بگیرد. یکی از ماهی‌هایی که او با این روش صید می‌کند، ماهی لجن‌خوار است. این ماهی بومی شمال شرق آمریکا جنوبی و کمی بالاتر، یعنی ایالت فلوریدا، است. از دیگر ماهی‌هایی که او موفق به گرفتن می‌شود می‌توان به گونه‌های مختلف تیلاپیا مانند تیلاپیا گورخری و تیلاپیا آبی اشاره کرد.

سیکلید جاگوار نیز نام یکی دیگر از ماهی‌هایی است که این فرد با دستان خود می‌گیرد. این نوع از آبزی در آب شیرین زندگی می‌کند و زیستگاه بومی آن آمریکا مرکزی است. همان طور که مشاهده می‌کنید، ماهی‌ها پس از گرفته شدن دوباره در آب رها سازی می‌شوند تا از آسیب به محیط زیست و انقراض آن‌ها جلوگیری شود. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.