انتشار: 1402/2/5
بروزرسانی: 1402/8/29

ویدیو روش سنتی ماهیگیری با دست

ماهیگیری با دست قدمتی به اندازه تاریخ دارد و بشر از ابتدا برای بقا و ادامه زندگی دست به ماهیگیری زده است. از آنجا که در ابتدای تاریخ وسایل و تجهیزات لازم و کافی وجود نداشت، ماهیگیری با دست تنها گزینه موجود بود. این سبک از ماهیگیری، روشی سنتی محسوب می‌شود و نسل به نسل راز و رمزهای این مهارت منتقل شده است. اما امروزه این روش در برخی از نقاط به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود و در بسیاری مناطق دیگر، به عنوان یک تفریح و سرگرمی چالش‌برانگیز شناخته می‌شود.

درست است که ماهگیری با دست در برخی از مناطق جهان به عنوان یک شغل و راهی برای امرار معاش تلقی می‌شود؛ اما باید به این نکته نیز توجه کرد که این مهارت فوق‌العاده، می‌تواند راهی برای بقا و زنده ماندن در شرایط سخت باشد. در این سبک فرد بدون سنگین کردن وسایل همراه خود و با ساده‌ترین، اما کارآمدترین وسیله یعنی دستان خود به سراغ صید ماهی می‌رود و خطرات و ریسک‌های آن را هم به جان می‌خرد.

برخی از ماهی‌ها در فصول خشک، به گل و لای مرطوب کنار برکه پناه می‌برند و برای پیدا کردن رطوبت بیشتر و اکسیژن سوراخ‌هایی درون گل ایجاد می‌کنند. در این ویدئو یک ماهیگیر جوان از این سوراخ‌ها نهایت استفاده را می‌برد و به روش سنتی شروع به "ماهیگیری با دست" می‌کند. این سبک از ماهیگیری بیشتر در فصل خشک و مناطق کم عمق کاربرد دارد. برای تماشای هیجان ماهیگیری با دست، تا انتهای این ویدیو با ما همراه باشید. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.