انتشار: 1402/4/19
بروزرسانی: 1402/7/8

ویدیو غذای اسب | انواع مکمل‌ تقویتی ویژه اسب

حتی اگر سوارکار تازه کار هستید، احتمالا تصوری از رژیم غذایی اسب دارید. هنگامی که صاحب اسب هستید یا مسئولیت رفاه آن را بر عهده دارید، باید بدانید اسب شما چه چیزی برای خوردن و نوشیدن نیاز دارد، مخصوصا اگر قرار است در رویدادها، درساژ یا پرش نمایشی شرکت کند.

اسب‌ها همیشه باید علف، یونجه و آب شیرین در دسترس داشته باشند. اسب‌هایی که در کار سبک هستند فقط علوفه و آب نیاز آن‌ها را بر طرف می‌کند. اسب‌هایی که سخت کار می‌کنند بهتر است علوفه شان را با کنسانتره‌هایی ماند غلات تکمیل کنید تا نیازهایشان بر آورده شود. در کل غذای اسب به میزان فعالیت آن بستگی دارد. برای جلوگیری از مشکلات سلامتی مانند قولنج و زخم معده سعی کنید رژیم غذایی پر فیبر و کم قند برای آن‌ها فراهم کنید.

یک اسب معمولا 2 تا 2.5 درصد از وزن بدن خود را هر روز باید علف یا یونجه بخورد. به این معنی که یک اسب بالغ 450 کیلوگرمی روزانه حدود 11 کیلوگرم غذا مصرف می‌کند. در این ویدیو ما در مورد انواع مکمل تقویتی ویژه اسب و چه چیزی غذای آن را تشکیل می‌دهد، چه کنسانتره‌هایی ممکن است نیاز داشته باشد، چه چیزهایی می‌توانید و نمی‌توانید به عنوان غذا به اسب دهید صحبت کرده‌ایم. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.