انتشار: 1402/2/24
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو آفرود خودرو Hummer H3 | خودرو غول پیکر آمریکایی

خودرو هامر با قابلیت های بسیار بالا به معنای واقعی کلمه یک غول است که می‌تواند در مسیر های سخت و طاقت فرسا بسیار خوب عمل کند. این خودرو آمریکایی توانایی های خاص با عملکرد عالی از خود نشان می‌دهد.

خودرو Hummer H3 یک خودرو عظیم الجثه است که فعالیت خود را از ارتش آمریکا شروع کرد و در نهایت به دلیل استقبال زیاد وارد بازار آمریکا شد. این خودرو در چند نسخه مختلف تولید شد که در این ویدیو ما نسخه H3 را می‌بینیم که در مسیر جنگل و گل آفرود می‌کند. این خودرو، حجم موتور 3.7 لیتری، حداکثر قدرت 242 اسب بخار و حداکثر سرعت 156 کیلومتر بر ساعت را دارد. هر چند که این نسخه از نسخه های قبلی کوچک تر طراحی شده است اما با این حال، باز هم غول پیکر محسوب می‌شود. همچنین خوب است بدانید این مدل مصرف سوخت بهینه تری نیز نسبت به مدل های قبلی دارد و قابلیت های آفرودی آن بسیار هیجان انگیز است.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.