انتشار: 1402/2/9
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو جذاب از ماهیگیری با دست

آب‌های کم عمق و گل و خاک کنار رودخانه را می‌توان بهشتی برای صیادانی که دوست دارند بدون سختی زیاد با دست خالی ماهیگیری کنند، دانست. برای ماهیگیری با دست کافی است در فصل خشک به سراغ زیستگاه گربه ماهی رفته و سوراخ‌هایی که در کنار رودخانه برای خود درست کرده‌اند را جستجو کنید. این روش بیشتر در میان کسانی که گربه ماهی را برای امرار معاش صید می‌کنند محبوبیت دارد.

در کناره‌های رودخانه‌ها گل و لای بسیار مرطوبی وجود دارد که برخی از ماهی‌ها درون آن رفته و برای خود سوراخ‌هایی درست می‌کنند. گربه ماهی، یکی از شایع‌ترین ماهی‌هایی است که در این مکان‌های خاص پیدا می‌شود. البته گربه ماهی انواع مختلفی داشته و می‌توان آن‌ها را در آب‌های شور و شیرین هم پیدا کرد. این نوع از آبزیان بیشتر در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری زندگی می‌کنند و به همین دلیل صید گربه ماهی به سبک ماهیگیری با دست در جنوب شرقی آسیا و هند بسیار شایع است.

در این ویدیو یک ماهیگیر محلی با سبد طنابی مخصوص خود به حاشیه رودخانه رفته و امیدوار است صید خوبی داشته باشد. او ابتدا صدف‌های خوراکی کنار رودخانه را جمع می‌کند و پس در جستجوی صید، به تعداد زیادی از گربه ماهی‌های سرکشی که فقط دوست دارند از دست او فرار کنند برمی‌خورد. اما در نهایت این ماهیگیر موفق می‌شود با دست پر از رودخانه برگردد. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.