انتشار: 1402/3/9
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو آفرود جذاب تویوتا در کویر | آفرود سواری در شن های کویر دبی

آفرود سواری در کویر های دبی، یکی از تفریحات معروف این کشور است که بسیاری از گردشگران آن را تجربه می‌کنند و از این آفرود جذاب لذت می‌برند. در این ویدیو تجربه آفرود با تویوتا را در کویر دبی تماشا می‌کنیم.

چند خودرو تویوتا که در کویر های دبی حرکت می‌کنند و ویدیویی زیبا را به اشتراک گذاشته‌اند. تصاویر زیبایی از صحرای گرم را مشاهده می‌کنیم که با آفرود سواری، جذابیت دو چندان پیدا کرده است. آفرود در کویر نیازمند رعایت نکات ایمنی است زیرا اگر به مشکل بر بخورید، به راحتی نمی‌توانید خود را نجات دهید. کویر یکی از سخت ترین مسیر های آفرود است و نکته قابل توجه در مسیر های شنی، این است که باید باد لاستیک های خود را تنظیم کنید.

باد لاستیک در آفرود کویر، باید کمتر از حالت عادی باشد تا پهنای لاستیک بیشتر شود و خودرو در شن گیر نکند. همچنین رانندگی در کویر خطراتی نیز به همراه دارد. برخی از این خطر ها می‌تواند وجود مرداب های مخفی و شب های بسیار تاریک و خطرناک باشد. در نتیجه اگر برای آفرود به کویر می‌روید، حتما نکات ایمنی را رعایت کنید.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.