انتشار: 1402/6/8
بروزرسانی: 1402/6/8

ویدیو پونی | حقایق جذاب درباره پونی ها

در این ویدیو در مورد جذابیت‌های پونی ها صحبت کرده‌ایم. همچنین در مورد مراحل زندگی و کارکرد آن‌ها در گذشته تا به امروزه. در مورد تفاوت‌های آن‌ها با اسب‌ها، قد، و رنگ پوست و مو هم توضیح داده‌ایم. پونی شتلند یکی از جذاب‌ترین پونی ها است که در این ویدیو مشاهده خواهید کرد.

برای بسیاری از سوارکاران جوان، پونی ها اولین نقطه تماس با دنیای سوارکاری هستند. پونی ها برای مبتدیان عالی هستند زیرا نسبت به اسب‌ها کمتر ترسناک هستند و در حین آموزش خوش اخلاق و قابل اعتماد هستند. با توجه به پرورش مدرن، در حال حاضر بیش از 200 نژاد پونی در جهان وجود دارند. بسیاری از آن‌ها در آب و هوای خشن شمالی یا مناطق کوهستانی سرچشمه می گیرند. همانطور که مشاهده می‌کنید این ویدیو در مورد مراحل زندگی پونی ها است، این حیوان کوچک در گذشته وقتی که تراکتور یا گاری نبوده تمام کارهای دستی مانند کار در معادن زغال سنگ و کار در مزرعه را انجام داده است.

این حیوان‌ها نه تنها از نظر قد از نظر ساختار هم با اسب‌ها متفاوت هستند. در مقایسه با اسب‌ها سرشان پهن‌تر با چشم‌های درشت و گوش‌های کوچک، گردن کلفت‌تر و استخوان‌های سنگین‌تر دارند. آن‌ها همچنین کت زمستانی کرکی با یال و دم متراکمی نیز دارند. به طور کلی، پونی‌ها از اسب‌ها تنومندتر و گردتر به نظر می‌رسند،اگرچه استثناهای زیادی وجود دارد. نژادهای پونی اسپرت مانند کانمارا یا پونی قاره آمریکا بدنی باریک و جثه‌ای شبیه به اسب دارند. در طول تاریخ صدها نژاد پونی به وجود آمده‌اند و بعضی از آن‌‌ها هنوز محبوبیت دارند و بعضی از آن‌ها هم با گذشت زمان محبوبیت خود را از دست داده‌اند. پونی‌هایی مانند شتلند، ولز، دلز ... هنوز هم طرفدارن خاص خود را دارند.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.