انتشار: 1402/2/31
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو تست آفرود خودرو جیپ واگنیر | شاسی بلند لوکس جدید جیپ واگنیر سری 2020

خودرو جدید جیپ واگنیر، یک خودرو فوق العاده است که در این ویدیو توانایی های آفرودی خود را به نمایش می‌گذارد. خودرو در مسیر های سنگی و جنگلی حرکت می‌کند و می‌توانید عملکرد این خودرو را مشاهده کنید.

خودرو جیپ واگنیر (Jeep Wagoneer) یک خودرو جدید SUV است که با مدل های قدیمی موجود از این خودرو، در ایران کاملا فرق دارد. آپشن ها و ویژگی های فوق العاده این خودرو جدید، قابل مقایسه با مدل های قدیمی آن نیستو این خودرو در ایران به «جیپ آهو» نیز معروف است که ظاهری قدیمی و کاملا کلاسیک دارد.

جیپ واگنیر دارای موتور 6.4 لیتری و 471 اسب بخار قدرت و دنده 8 سرعته اتوماتیک است. این خودرو همچنین دارای سه سیستم 4×4، سیستم تعلیق بادی و سیستم مدیریت کشش است که باعث می‌شود این خودرو قابلیت های افسانه ای پیدا کند.  سیستم چهار چرخ این خودرو به صورت خودکار و بدون هیچ سوئیچ یا اهرم اعمال شود.  این سیستم عملکرد راحت و آسان برای خودرو در شرایط مختلف جاده ای فراهم می کند. این جعبه انتقال تک سرعته برای افزایش مصرف سوخت کارآمد است و با انتقال گشتاور به چرخ با بیشترین چسبندگی، کشش را بهبود می بخشد.

جعبه انتقال دو سرعته خودرو، از ورودی سنسورهای مختلف برای تعیین لغزش لاستیک در اولین لحظه ممکن استفاده می کند و اقدامات اصلاحی انجام می دهد. این سیستم همچنین از دریچه گاز برای پیش‌بینی حرکت سریع از یک توقف استفاده می‌کند و کشش را قبل از لغزش لاستیک به حداکثر می‌رساند. هنگامی که لغزش چرخ تشخیص داده می شود، 100٪ از گشتاور موجود بلافاصله به چرخی با بیشترین کشش هدایت می شود.

آپشن ها و قابلیت های این خودرو شاسی بلند شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

 

 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.