انتشار: 1402/2/24
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو فیس لیفت خودرو جیپ رانگلر 2024 | یکی از بهترین خودرو های آفرود 4×4

فیس لیفت خودرو جیپ رانگلر، با تغییرات کوچک اما تاثیرگذار به بازار عرضه شد و بسیاری از طرافداران خود را هیجان زده کرد. در این ویدیو می‌توانید تغییرات جذاب این خودرو را تماشا کنید.

فیس لیفت خودرو،  یک روش برای ایجاد تغییرات توسط شرکت خودروسازی است که کمک می‌کند خودرو از لحاظ طراحی بهبود یابد. در اینجا فیس لیفت جیپ رانگلر 2024 را مشاهده می‌کنیم. این خودرو یک نسخه بازطراحی شده از نسل فعلی جیپ رانگلر است که اولین بار در اواخر سال 2017 عرضه شد. فضای داخلی جیپ رانگلر 2024 دارای یک صفحه نمایش لمسی، وسط استاندارد 12.3 اینچی است که جایگزین صفحه نمایش کوچکتر قبلی شده است.

سیستم Uconnect 5 اکنون در رانگلر نیز وجود دارد که انواع خدمات متصل را به خودرو ارائه می دهد، از جمله اولین راهنمای دیجیتال Trails Offroad که در کارخانه موجود است. این راهنما شامل بسیاری از مسیرهای خارج از جاده معروف است که در سیستم اطلاعات سرگرمی تعبیه شده است و نقاط مهم مسیر، ویژگی های مورد علاقه و دشواری مسیر را نشان می دهد. همانطور که در ویدیو نشان داده می‌شود خودرو دارای دنده کمکی است که قابلیت آفرود با این خودرو را بوجود می‌آورد. جیپ رانگلر در چند مدل چهار سیلندر، شش سیلندر و هشت سیلندر عرضه می‌شوند. 

 

 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.