انتشار: 1402/2/9
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو ماهیگیری با دست در آب گل آلود | بنگالی‌ها از آب گل آلود ماهی گرفتند

وقتی اسم ماهیگیری با دست به گوشتان می‌خورد به چه چیزی فکر می‌کنید و چه تصور از آن دارید؟ این روش جذاب و هیجان انگیز ماهیگیری، به دلیل باران‌های موسمی، در شبه جزیره هند و آسیای شرقی بسیار مرسوم است و ساکنان این خطه از زمین به خوبی یاد گرفته‌اند که چگونه با دست خالی و بدون تجهیزات ماهیگیری کنند. این روش جذاب و دیدنی سختی‌های خودش را دارد، اما اگر خوب بدانید در کجا و در چه عمق آبی به دنبال انجام این نوع از ماهیگیری باشید، کارتان آنقدرها هم سخت نخواهد بود.

شاید وقتی اسم بنگال به گوشمان می‌خورد به اولین چیزی که فکر می‌کنیم ببر بنگال با آن ابهتش باشد. اما بنگال رودها و دریاچه‌های بی‌شماری دارد و مقصد تفریحی بسیاری از ماهیگیران برای کمپ کردن و صید ماهی است. این ناحیه از هند که در کنار پاکستان قرار گرفته، منطقه‌ای بسیار مرطوب است و باران‌های فصلی، رودها و تالاب‌های کوچکی در روستاها و بخش‌های مختلف آن به وجود می‌آوردند.

در این ویدیو چند ماهیگیر به یکی از این رودهای کوچک رفته و سعی می‌کنند به معنای واقعی کلمه از آب گل آلود رود، ماهی بگیرند. وقتی آب شفاف نیست ماهیان نمی‌توانند به درستی تشخیص دهند که به کدام طرف در حال حرکتند و راه خود را گم می‌کنند؛ بنابراین ماهیگیری با دست در این گونه آب‌ها راحت‌تر از ماهیگیری در آب شفاف است. همان طور که در این کلیپ می‌بینید، مهارت ساکنان دهکده آنقدر در "ماهیگیری با دست" زیاد است که لازم نیست تلاش چندانی کنند و می‌توانند ماهی‌های لغزنده رود را به آسانی در دستان خود بگیرند. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.