انتشار: 1402/4/19
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو آفرود با موتور چهار چرخ ATV | صعود به تپه هایی با شیب خطرناک

آفرود با موتور های چهار چرخATV هیجان و خطر مسابقات را چندین برابر می کند. در این ویدیو موتور سواران در کنار لذت بردن از مسیر زیبای جنگلی با حوادث و اتفاقات پر خطری رو‌ به رو می شوند. تماشای این ویدیو جذاب می تواند شما را با این وسیله بیشتر آشنا کند.

یکی از هیجان انگیز ترین وسایل مورد استفاده در مسابقات آفرود، موتور چهار چرخ است. این موتور ها معمولا وزن کمی دارند که همین موضوع باعث می شود شتاب بالایی داشته باشند. آن ها به طور ویژه برای شرکت در مسابقات ورزشی و انجام حرکات نمایشی ساخته می شوند. فرمان 180 درجه ای آن ها حرکت به جهت های مختلف را ممکن می سازد و به وسیله چرخ های ضخیمی که دارند می توانند از انواع ناهمواری ها و مسیر های صعب العبور بگذرند.


در این ویدیو موتور سواران چالش جدیدی را در جنگلی زیبا اما پر خطر تجربه می کنند. عبور از بین شاخ و برگ درختان همراه با شیب تند می تواند باعث زمین خوردن و سقوط آن ها از موتور شود. شیب تند در بین راه  و برخورد با تنه درخت باعث خراب شدن ترمز جلو یکی از موتور ها می شود که تیم نجات به سراغش می آیند اما از ادامه مسابقه و صعود به بالا تپه ها باز می ماند. در نهایت موتور سوار ها با زحمت زیاد از مسیر های باریک بین درختان خود را به بالای تپه ها می رسانند.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.