انتشار: 1402/2/30
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو آفرود چهار خودرو Hummer | خرابی خودرو در جنگل کوه سیاه، ایالت کنتاکی

در این ویدیو، خودرو های قدرتمند هامر را مشاهده می‌کنیم که یک ماجراجویی هیجان انگیز را تجربه می‌کنند و حتی با خرابی یکی از خودرو ها نیز می‌توانند به مسیر خود ادامه دهند. تماشای این ویدیوی جذاب را از دست ندهید.

در این ویدیو سه خودرو هامر H3 آلفا و یک خودرو هامر H2 را مشاهده می‌کنیم که در جاده هارلان حرکت می‌کنند و کم کم وارد بیراهه می‌شوند. یکی از هامر ها دچار شکستگی محور CV (محور با سرعت ثابت) می‌شود. این مشکل که به آن پلوس یا Drive Shaft نیز می‌گویند یک قطعه متصل به زیر خودرو است که نیروی موتور را وارد چرخ ها کرده و باعث حرکت خودرو می‌شود. این مشکل ممکن است به دلیل برخورد با جسم سخت مانند سنگ یا چوب به زیر ماشین، بوجود آمده باشد و پلوس خودرو را شکسته باشد. این شکستگی اما خوشبختانه در هامر مشکلی بوجود نمی‌آورد و خودرو می‌تواند به مسیر خود ادامه بدهد. این ویدیو را تماشا کنید و از ادامه ماجراجویی این گروه لذت ببرید.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.