انتشار: 1402/2/31
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو آفرود نیسان پاترول | خودرو محبوب آفرودر ها در ایران

نیسان پاترول یک خودرو قدیمی است که امروزه با توجه به افزایش محبوبیت ورزش آفرود در ایران، تبدیل به یک ماشین آفرودی محبوب شده است و با توجه معایب آن باز هم طرفداران خود را دارد. در این ویدیو عملکرد این خودرو آفرودی را تماشا خواهید کرد.

خودرو نیسان پاترول، در دو مدل «دو در» و «چهار در» تولید شده است که مدل های دو در آن بسیار قدیمی تر از مدل چهار در، است. مشخصات فنی این خودرو شش سیلندر یا چهار سیلندر است که قدرت 113 اسب بخار و حجم موتور 2826 سی سی دارد. همچنین این خودرو 145 کیلومتر در ساعت سرعت دارد.

نیسان پاترول دارای دنده کمکی، گلگیر، چرخ های بزرگ و موتور قوی نسبت به مدل های مشابه خود است که باعث می‌شود این خودرو برای آفرود مناسب باشد. این خودرو علاوه بر آپشن های خوبی که دارد، معایبی نیز دارد مانند مصرف سوخت بالای این خودرو. همچنین نمونه های موجود از این خودرو در ایران همگی نمونه های قدیمی هستند و مدل های جدید با مشخصات فنی و آپشن های بهتر دیگر عرضه نمی‌شوند.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.