انتشار: 1402/2/5
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو آفرود در مسیر زیبای برفی | تجربه شگفت انگیز اما سخت

آفرود در جاده برفی، یکی از زیباترین و جذاب ترین نوع آفرود است که در عین ایجاد آدرنالین می‌توان از محیط سر تا سر سفید برفی نیز لذت ببرید، اما این نوع آفرود نیز مانند دیگر نوع آن نیازمند رعایت نکات ایمنی است.

در این ویدیو، آفرود مسیر برفی با خودرو تویوتا پرادو (Toyota Land Cruiser Prado)، میتسویشی L200 (Mitsubishi) و کیا سورنتو (Kia Sorento) را می‌بینیم، که برخی از آن ها عملکرد خوبی از خود در برف نشان می‌دهند. این خودرو ها در جاده برفی شروع به حرکت کرده و با پیشرفت مسیر آفرود، میزان برف شروع به افزایش می‌کند. در قسمت هایی از آن نیز به دلیل شدت برف، یخ زدگی مشاهده می‌شود.

در ابتدای ویدیو، دو خودرو تویوتا پرادو و میتسویشی L200 را می‌بینیم که در برف حرکت می‌کنند. در همان ابتدا تویوتا پرادو مسیر خود را پیدا می‌کند اما میتسویشی پس از چند بار تلاش نمی‌تواند راه خود را پیدا کند. همچنین خودرو کیا سورنتو نیز در مسیر برفی درست عمل نمی‌کند و به دلیل سنگین بودن بیش از حد این ماشین، نمی‌تواند از جاده بالا برود، با اینکه شیب جاده در این مسیر بسیار کم است. در نهایت می‌توان نتیجه گرفت که این خودرو با وجود شاسی بلند بودنش، مناسب آفرود در مسیر برفی نیست و ممکن است آسیب ببیند. 

 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.