انتشار: 1402/2/9
بروزرسانی: 1402/8/28

ویدیو آفرود در جنگل با سه خودرو آفرودی | کدام یک از خودرو ها بهتر عمل می‌کند؟

برخی از خودرو ها محبوبیت زیادی در آفرود پیدا کرده‌اند و برای این کار ثابت شده هستند. پاترول و جیپ از خودرو هایی هستند که در ایران نیز برای آفرود استفاده می‌شوند. در اینجا آفرود این دو خودرو معروف را می‌بینیم.

در این ویدیو، پاترول را مشاهده می‌کنیم که از مسیر اصلی جاده وارد قسمت خاکی جنگل می‌شود و بعد از آن دو جیپ Grand Cherokee ZJ وارد می‌شوند. هر یک از این خودروها جزء پر طرفدار ترین ماشین های آفرودی هستند.

در ادامه ویدیو می‌بینیم که خودروها وارد مسیر رودخانه می‌شوند. لاستیک های استفاده شده بر روی این ماشین ها، لاستیک های ضخیم هستند، که اصطلاحا به آن ها گل درشت می‌گویند. این موضوع به تعداد آج روی لاستیک ها مربوط است که میزان ضخامت آن می‌تواند برای شرایط متفاوتی مناسب باشد. در واقع لاستیک های گل درشت در مسیر های صخره ای برای طولانی مدت می‌تواند استهلاک خودرو را پایین بیاورند و مسیر را سخت کنند. پاترول در ابتدای مسیر رودخانه در قسمت چوب و سنگ به مشکل می‌خورد اما در نهایت با یک حرکت هیجان انگیز، دوباره به حرکت در می‌آید.

 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.