انتشار: 1402/4/20
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو آفرود در جنگل های بریتیش کلمبیا | نگاهی به زیبایی زمین در 30 دقیقه

آفرود در بریتیش کلمبیا یکی از جذاب ترین تجربه ها برای رانندگان حرفه ای است. در این ویدیو آن ها از مسیر های هموار عبور می کنند و به پرتگاه های خطرناک می رسند. گذر از کویر و جنگل های برفی به طور همزمان جذابیت ویدیو را دو چندان کرده است. با تماشای این ویدیو 30 دقیقه آرامش به خودتان هدیه دهید.

ایالت بریتیش کلمبیا در کشور کانادا، طبیعتی زیبا و بکر دارد که آن را به گزینه ای بسیار جذاب برای آفرود تبدیل کرده است. این ایالت جنگل های انبوه، کوه ها و پرتگاه های بسیاری دارد که علاوه بر زیبایی، بسیار پر خطر هستند. تنوع در طبیعت باعث شده تا این مکان، مقصدی پر چالش برای آفرود سواران حرفه ای باشد. آن ها در طول مسیر با انواع موانع رو به رو می شوند. عبور از راه های باریک و پرتگاه ها، عبور از رودخانه های پر آب و عمیق، گذر از مسیر های یخ زده و برف های سنگین به طور همزمان بخشی از این چالش ها به حساب می آیند.


در این ویدیو رانندگان حرفه ای و با تجربه در طول یک سال سراسر این ایالت را طی می کنند. آن ها در این مسیر ها خطرات زیادی را پشت سر می گذارند تا لذت رسیدن به قله ها و چشم انداز های زیبای طبیعت را تجربه کنند. تماشای این ویدیو حس هیجان رانندگی در مسیر های باریک و در عین حال آرامش طبیعت را به ببیننده القا می کند. آفرود در این مکان ها علاوه بر علاقه، به امکانات و تجهیزات حرفه ای نیاز دارد تا با خیال راحت از ایمنی خود آن را تجربه کنید و لذت ببرید.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.