انتشار: 1402/4/21
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو آفرود با لندرور | قدرت نمایی آفرود سواران در مسیر آبی

در این ویدیو عبور آفرود سواران از آب را با خودرو لندرور می بینیم که با سرعت زیاد امواج زیبایی می سازند. آن ها بدون توجه به بالا رفتن آب از روی کاپوت و احتمال آسیب دیدن سیستم های الکترونیکی، به رانندگی سریع خود ادامه می دهند و قدرت خودرو هایشان را به رخ رقیبان می کشند.

رانندگی در مسیر های آبی خصوصا با خودرو هایی نظیر لندرور یک تجربه هیجان انگیز و مفرح است. رانندگی در آب یکی از مهارت هایی است که آفرود سواران لازم است آن را به دست بیاورند. ورود آب گاهی خودرو شما را با مشکلات جدی روبه رو می کند. به همین دلیل توجه به نکات رانندگی صحیح و تکنیک های مربوط به آن بسیار ضروری است.

توجه به باد لاستیک ها یکی از این نکات است. لازم است تا با توجه به کف مسیر آب، میزان باد لاستیک خود را تنظیم کنید. اگر بستر آب گلی یا سنگی نباشد می توانید باد آن ها را کاهش دهید و اگر با سنگ های لغزنده رو به رو هستید بهتر است باد آن ها را زیاد کنید زیرا باد بیشتر، رانندگی شما را بهتر مدیریت می کند.

در این ویدیو عبور مجموعه ای از خودرو های لندرور را می بینیم که رانندگان بی مهابا و با سرعت زیاد از آب عبور می کنند. در این جا خطراتی مانند عمق زیاد و یا کف لغزنده آن ها را تهدید نمی کند بنابراین می تواند تمرینی برای آفرود سواران به حساب بیاید و نیازی نیست تا با احتیاط رانندگی کنند. در مسیر‌های آبی در طبیعت لازم است تا به آرامی و با دنده یک یا دو از آب عبور کنید. زیرا عبور ناگهانی به قسمت های مهم خودرو آسیب می زند. نکته قابل توجه این است که عوض کردن دنده، آب را به داخل کلاچ وارد می کند که می تواند در ادامه مسیر دردسر ساز شود.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.