انتشار: 1402/3/9
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو آفرود حرفه ای خودرو پاترول | مجموعه ای از توانایی های فوق العاده نیسان پاترول

پاترول سواران حرفه ای بار دیگر وارد بیراهه می‌شوند تا توانایی های خود را مهک بزنند. آنها با عبور از موانع و رعایت نکات ایمنی آفرود موفق می‌شوند یک تجربه جذاب و حرفه ای را رقم بزنند.

نیسان پاترول، خودرو قدرتمند ژاپنی است که به دلیل موتور قوی و توانایی های آفرود فوق العاده اش در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد. شکل ظاهری همراه با پیکربندی موتور آن بیشتر شبیه به نمونه های سری 80 است. همچنین بدنه ای بلند و پهن با یک کاپوت بزرگ دارد. در داخل، فضای زیادی برای افراد و تمام وسایل آنها وجود دارد. پاترول همچنین با گزینه های 2.8 لیتری و 3.0 لیتری دیزل در دسترس است اما به نسبت مدل های دیگر، موتور ضعیف تری دارد. 

در این ویدیو آفرود بسیار خوب پاترول ها و چند موتور چهارچرخ را مشاهده می‌کنیم. در یکی از مسیرها خودرو پاترول، برای عبور به مشکل می‌خورد و دود سیاهی از اگزوز خارج می‌شود. این به این معنا است که موتور خودرو، بیش از اندازه سوخت می‌سوزاند. این حالت معمولا در مدل های بنزینی و دیزلی رخ می‌دهد.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.