انتشار: 1402/2/23
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو آفرود تیم پاترول سواران رومانی | این گروه حرفه ای این بار چه هیجانی را تجربه می‌کند؟

در این ویدیو سه خودرو پاترول، جیپ و تویوتا را به همراه چند خودروی کمکی مشاهده می‌کنیم. تماشا این ویدیو زیبا را از این تیم حرفه‌ای آفرود از دست ندهید.

گروه پاترول سواران رومانی، این بار مسیر جنگل را برای آفرود خود انتخاب می‌کند و مانند گذشته، حداقل یک خودرو پاترول در میان خودرو های آنها دیده می‌شود. به نظر می‌رسد، محبوبیت پاترول در این گروه بسیار زیاد است و از توانایی های این خودرو آگاه هستند. خودروهای در نظر گرفته شده دیگر، برای این تجربه آفرود، جیپ و تویوتا هستند. همچنین چند خودرو ناآشنا نیز در ویدیو دیده می‌شود که به نظر می‌رسد توسط خود افراد ساخته شده است.

با تماشا پنج دقیقه از این ویدیو پانزده دقیقه‌ای، متوجه خواهید شد که عملکرد این خودرو ها در سراشیبی جنگل تا چه اندازه خوب است. قدرت خودرو، تسلط راننده و انتخاب درست لاستیکی که مناسب مسیر آفرودی باشد، در این موضوع بی‌تاثیر نیست.

 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.