انتشار: 1402/2/19
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو آفرود خودرو پاترول Y62 | این خودرو می‌تواند در آفرود خوب عمل کند؟

این خودرو پاترول جدید توانسته در آزمون خود به خوبی بیرون بیایید و از مسیر سخت و دشوار کویر، رود، چاله های عمیق و... عبور کند. تماشای این ویدیو را از دست ندهید.

خودرو پاترول Y62، یک خودرو جدید با 8 سیلندر، موتور 5.6 لیتری و 400 اسب بخار و قابلیت «دیفرانسیل لغزش محدود» و «دیفرانسیل قفل شونده» است. همچنین این خودرو گیربکس 7 سرعته اتوماتیک نیز، دارد. آپشن این خودرو بسیار زیاد هستند اما سوال اصلی این اینجاست که آیا این خودرو می‌تواند در مسیر های سخت آفرودی دوام بیاورد و درست عمل کند؟ در این ویدیو می‌توانید جواب سوال خود را درباره این خودرو بگیرید.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.