انتشار: 1402/3/6
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو بهترین ماشین های آفرودی در بیراهه های جنگل | خودرو های نیسان، رام و جیپ

این ویدیو، بهترین ماشین های آفرودی را نشان می‌دهد که خودرو ها به آرامی از مسیر های امن و مطمئن عبور می‌کنند و این تجربه را با ما به اشتراک می‎‌گذارند.

این تیم آفرود، با بهترین ماشین های آفرودی وارد بیراهه می‌شود و تجربه زیبایی از آفرود جذاب را به اشتراک می‌گذارند. در بین این خودرو ها، خودرو پیکاپ و چند خودرو دیگر دیده می‌شود خودرو های پیکاپ در این ویدیو، رم 3500 و رم 2500، نیسان فرانتیر (Nissan Frontier)، نیسان تیتان (Nissan Titan) هستند. همچنین خودرو های دیگر، نیسان پتفایندر (Nissan Pathfinder)، نیسان آرمادا (Nissan Armada) و جیپ رانگلر (Jeep Wrangler) هستند که همگی به آرامی وارد مسیر جنگلی می‌شوند. هر یک از این خودرو در نوع خود یک غول محسوب می‌شوند و توانایی بیشتری نسبت به چیزی که در ویدیو دیده می‌شود، دارند.

خودرو رم 3500، یک خودرو 6 سیلندر با حجم موتور 6.7 لیتری است و رم 2500 مجهز به ویژگی های آفرودی، قفل الکترونیکی دیفرانسیل‌های عقب و جلو، قطع کن آنتی رول بار و صفحات محافظ زیرین است. یا حتی خودرو نیسان تیتان، با مشخصات فنی 8 سیلندر، حجم موتور 5.6 لیتری، قدرت 400 اسب بخار و گیربکس 9 سرعته اتوماتیک است. همه این خودرو ها توانایی بالایی در آفرود دارند.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.