انتشار: 1402/2/6
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو مسابقات سوارکاری Pegasus World Cup 2020

مسابقات Pegasus World Cup از دیگر مسابقات جهانی و معتبر اسب سواری است که هر ساله در کشور آمریکا و در گلف استریم پارک برگزار می شود و معمولا بین ماه های ژوئن و نوامبر به طور مستقیم و زنده قابل مشاهده می باشد.

در این ویدیو شاهد مسابقه اسب سواری pegasus world cup که در سال 2020 برگزار شده است، هستید. شرکت کننده های این مسابقه 12 نفر می باشند و طول مدت مسابقه حدود 6 دقیقه است.

اسب سواری از قدیمی ترین ورزش ها می باشد و از قدیم تا به الان مفهوم اصلی آن تغییر خاصی نکرده است ولی انواع مختلفی دارد مانند مسابقاتی که بین نژاد های خاص برگزار می شود و یا مسابقاتی که موانع زیادی در سر راه آن ها قرار گرفته است؛ برخی از مسابقات نیز مخصوص فصول خاصی از سال است. مسیر های مناسب برای این مسابقات زمین های چمنی، خاکی و یا مصنوعی می باشد.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.