انتشار: 1402/7/22
بروزرسانی: 1402/7/22

ویدیو جاذبه های گردشگری فیلیپین | معرفی 10 مورد از بهترین مناطق گردشگری فیلیپین

مکان های گردشگری و توریستی کشور فیلیپین را می‌توانید در این ویدیو مشاهده کنید. آشنایی با 10 جاذبه برتر گردشگری در کشور فیلیپین. ویگان، بوهول، مانیل ... از بهترین جاذبه های گردشگری فیلیپین هستند.

فیلیپین کشوری جزیره ای است که در غرب اقیانوس آرام واقع شده است. این منطقه به دلیل هفت هزار جزیره گرمسیری کشور، یکی از طولانی‌ترین خطوط ساحلی جهان را دارد. از سواحل بکر و شگفتی‌های طبیعی شگفت‌انگیز گرفته تا مکان‌های تاریخی جالب و صخره‌های مرجانی زیبا، فیلیپین چیزهای هیجان‌انگیزی برای دیدن و انجام دارد.

در این ویدیو نگاهی به برخی از بهترین جاذبه های گردشگری فیلیپین می‌اندازیم. شما می‌توانید بدون ویزا برای مدت اقامت 30 روزه یا کمتر وارد فیلیپین شوید، مشروط بر اینکه تمام شرایط و شرایط خاص را داشته باشید. شرایط ورود و خروج می‌تواند در کوتاه مدت تغییر کند. برای اطلاع از آخرین جزئیات باید با نزدیکترین سفارت یا کنسولگری فیلیپین تماس بگیرید.

بهترین جاذبه‌های گردشگری فیلیپین

  • ویگان(Vigan): ویگان شهری با بافت قدیمی است که نظر هر توریستی را جذب خود می‌کند. این شهر حتی شکل حمل و نقل قدیمی خود را حفظ کرده است، درشکه‌ها و کالسکه‌ها مسئول جابجایی گردشگران هستند. 
  • بوهول(Bohol): این جزیره از نظر وسعت دهمین جزیره بزرگ فیلیپین است و در وسط مجمع الجزایر واقع شده است. وسعت این جزیره 4 کیلومتر است و در اطراف خود 75 جزیره دارد. 
  • مانیلManila) ): مانیل در یکی از بهترین بندرگاهای اقیانوس آرام واقع شده است. این شهر به مدت 4 قرن شهر اصلی فیلیپین بوده است. 

 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.