انتشار: 1402/2/10
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو حوادث شدید سوارکاری | لحظاتی خطرناک هنگام اسب سواری

این ویدیو در رابطه با حوادثی می باشد که ممکن است در هنگام اسب سواری برای اسب و سوارکار اتفاق بیفتد. در کلیپ هایی که در این ویدیو مشاهده می کنید به هیچ کدام از اسب ها و سوارکار ها آسیب جدی ای وارد نشده است.

آسیب در قسمت "سر" یکی از شایع ترین دلایلی است که باعث بستری شدن سوارکاران در بیمارستان می شود و در بسیاری از مواقع متاسفانه منجر به مرگ آن ها می شود. درصد بالایی از تصادفاتی که هنگام سوارکاری رخ می دهد به علت نداشتن کلاه ایمنی است؛ استفاده از کلاه ایمنی، تا 50 درصد امنیت را بالا می برد.

می دانیم که اسب ها از لحاظ جثه، حیوانات بزرگی هستند و اگر یک سری اصول را رعایت نشود، می توانند آسیب های بزرگی به بار بیاورند و در کسری از ثانیه از اسب هایی سازگار و خوش رفتار به حیواناتی وحشت زده تبدیل شوند و سوارکار خود را به زمین پرتاب کنند. انتخاب کردن فضایی مناسب، استفاده از تجهیزات ایمن و استفاده از اسب هایی که آموزش کافی دیده اند، می تواند باعث کم شدن حوادث سوارکاری شود.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.