انتشار: 1402/4/5
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو دیدنی ماهیگیری با نیزه در پهنه آبی اقیانوس

ماهیگیری روش‌های مختلفی دارد و اگر به این کار علاقه داشته باشید؛ احتمالا سعی می‌کنید در بیش از یکی از این روش‌ها مهارت پیدا کنید. ماهیگیری با نیزه یکی از آن روش‌های جذابی است که هر روز تجهیزات آن کامل‌تر و قوانین صید ماهی با این روش دقیق‌تر می‌شود. این روش که ابتدا توسط تمدن‌های باستانی انجام می‌شده؛ هم اکنون تفنگ‌های مخصوص به خود را دارد و افراد با استفاده از آن می‌توانند به اعماق اقیانوس و دریا بروند و ماهی صید کنند.

اندونزی به دلیل موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی که دارد، جایی ایده‌آل و بهشتی برای ماهیگیران است و هر سال افراد زیادی برای صید ماهی به سراغ این کشور می‌آیند. در این ویدیو فردی با یک کشتی ماهیگیری دل به آب‌های آبی و عمیق این کشور می‌زند و سعی می‌کند با روش‌های مختلف از جمله تفنگ نیزه ای، ماهی بگیرد.

این ماهیگیر آنقدر ماهر است که می‌تواند ده دقیقه و یا حتی بیشتر نفس خود را حبس کند و در جستجوی ماهی در اقیانوسی شفاف و آبی، غواصی کند. او ابتدا با نیزه یک ماهی صید می‌کند و سپس سوار بر قایق، موفق می‌شود یک "شاه گیش بزرگ" را با استفاده از قلاب بگیرد.

در این ویدیو علاوه‌بر تماشای هیجان ماهیگیری، می‌توان صحنه‌هایی تحسین‌برانگیز از طبیعت را هم دید و خود را حتی از راه دور در آرامشی بی‌نظیر حس کرد. پهنه وسیع اقیانوس، جایی که آبی دریا به آبی آسمان متصل می‌شود و نگاه کردن به آبزیان شگفت‌انگیزی که در مجمع الجزایر اندونزی زندگی می‌کنند، خالی از لطف نیست و ما را به هوس می‌اندازد تا به ماهیگیری برویم.

همان‌طور که احتمالا بسیاری از علاقه‌مندان به صید ماهی می‌دانند، برای استفاده از تفنگ مخصوص نیزه ای باید حتما مجوز ماهیگیری را داشته باشید و قوانین جایی که در آن هستید را رعایت کنید. همچنین باید تسلط خوبی به غواصی داشته باشید و اگر مبتدی این کار هستید، خود را به آب‌های کم عمق محدود کنید. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.