انتشار: 1402/2/23
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو آفرود سوزوکی گرند ویتارا در جنگل | خودرو معروف آفرود در ایران

در این ویدیو عملکرد خودرو سوزوکی گرند ویتارا را بررسی می‌کنیم تا ببینیم، این خودرو معروف برای آفرود در ایران چه توانایی هایی دارد و آیا می‌تواند عملکرد درستی از خود نشان دهد؟

خودرو سوزوکی گرند ویتارا، یک خودروی ژاپنی است که دارای 4 سیلندر، حجم موتور 2400 سی سی و 169 اسب بخار است. این خودرو مانند خودرو تویوتا هایلوکس،دارای شاسی جدا از بدنه است. همچنین از آپشن دو دیفرانسیل نیز برخوردار است اما با این حال این خودرو برای آفرود محبوب نیست و عیب هایی در این خودرو وجود دارد. ولی در ایران از آن، برای آفرود استفاده می‌شود. 

همانطور که در ویدیو می‌بینیم، خودرو از مسیر رود می‌گذرد و حین عبور از آن در قسمت گلی به مشکل می‌خورد. به نظر می‌رسد این خودرو توانایی کافی برای مسیر های آفرودی را ندارد و به خصوص در مسیر های گلی نمی‌تواند مقاومت کافی را نشان دهند. و برای این کار پیشنهاد نمی‌شود. در نهایت خودرو با چند بار تلاش موفق می‌شود خارج شود اما در مسیر جدید دوباره به همان مشکل می‌خورد و مشاهده می‌کنیم که از قسمت کاپوت خودرو نیز، دود خارج می‌شود.

 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.