انتشار: 1402/2/30
بروزرسانی: 1402/8/19

ویدیو جذاب تویوتا لندکروزر | آفرود حرفه ای و هیجان انگیز در جنگل

تویوتا لندکروزر، یک خودرو قدرتمند آفرودی است که می‌توانید به خوبی توانایی های آن را در این ویدیو مشاهده کنید. تماشای این ویدیو را به هیچ عنوان از دست ندهید

در این ویدیو تویوتا لندکروزر 76 را می‌بینیم، که از سری 70 خودروهای تویوتا است. این خودرو با ظاهر قدیمی و ساده اما در عین حال زیبا، توانایی بالایی برای آفرود دارد و معمولا آفرودر ها این نوع خودرو را می‌پسندند. این مدل به طور کلی از نظر ظاهری تفاوتی با مدل های قبلی ندارد اما مشخصات فنی آن دچار تغییر شده است. تویوتا لندکروزر 76، شش سیلندر با حجم موتور 4.5 لیتری، 240 اسب بخار و گیربکس 5 دنده است. همچنین این خودرو دارای قفل دیفرانسیل در محور عقب نیز هست که می‌تواند در مسیر های سخت و سنگین بیراهه به خوبی عمل کند. موتور این خودرو کارکردی نرم و بی صدا دارد اما به نسبت خودرو های دیگر سواری خشک تری دارد.

تویوتا لندکروزر، با موتور های مختلف دیزلی و بنزینی وارد بازار شد اما متاسفانه با تمام توانایی هایش نتوانست در ایران محبوب شود. این خودرو موتور قدرتمند، با دوام و استهلاک کمی دارد که برای آفرود می‌تواند مناسب باشد و برای علاقه مندان به آفرود پیشنهاد می‌شود.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.