انتشار: 1402/2/31
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو از بهترین خودرو آفرودی تویوتا | آفرود زیبا تویوتا FJ کروزر

تماشای ویدیو FJ کروزر برای آفرودر ها بسیار لذت بخش است. این هیولای قدرتمند با توانایی های بالای خود توانسته در ورزش آفرود حرف اول را بزند.

آف جی کروزر، یک خودرو قدرتمند و مناسب آفرود است که طرفداران زیادی دارد. این خودرو شش سیلندر با مشخصات فنی حجم موتور 4 لیتر، قدرت 270 اسب بخار و سرعت 180 کیلومتر بر ساعت می‌تواند مسیر های بیراهه را به آسانی طی کند. در حال حاضر عرضه این خودرو در ایران متوقف شده است اما می‌توان مدل های دست دوم آن را خریداری کرد.

در این ویدیو اف جی کروز را در مسیر باتلاقی مشاهده می‌کنیم که بدون مشکل حرکت می‌کند. کمی بعد اما، خودرو در میان گل گیر می‌کند و توانایی خارج شدن ندارد و در نهایت توسط بکسل می‌تواند از مسیر عبور کند. گیر کردن خودرو و نیاز آن به بکسل، لزوما مربوط به قدرت خودرو نیست و می‌تواند به تسلط راننده، نوع لاستیک خودرو و تجهیزات ایمنی که تیم به همراه دارد، مربوط باشد. در واقع مسیر بیراهه‌ای که در ویدیو مشاهده می‌کنیم، یک مسیر ناهموار و مشکل است که می‌تواند باعث آسیب هر خودرویی شود اما با این حال «اف جی کروزر» به خوبی در این مسیر عمل می‌کند.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.