انتشار: 1399/6/21
بروزرسانی: 1402/7/28

تیراندازی با کمان سنتی ترکیه

تیر کمان سنتی کشور ترکیه که هم پیاده و هم در حال سوارکاری انجام میشه

تیراندازی با کمان سنتی ترکی - که هم با پای پیاده و هم با اسب انجام می شود - شامل اصول ، آیین ها و شیوه های اجتماعی خاص است، صنعت تجهیزات تیراندازی با کمان سنتی ، رشته های تیراندازی با کمان و تکنیک های تیراندازی است که در طول قرن ها تکامل یافته است. ساخت تجهیزات سنتی تیراندازی با کمان ، که به طور کلی با نقش و نگارها ،  و تزیینات تزئین می شود ، همچنین برای استفاده از این تیر وکمان نیاز  به مهارت و دانش خاصی دارد. حاملان و تمرین کنندگان باید تطبیق آن با شرایط فرهنگ معاصر که از ایام قدیم به ماندگار مانده است  اطمینان کنند و انجام دهند. در سالهای اخیر افزایش چشمگیری به کمانداران و کارآموزان زن به چشم آمده است.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.